Hétfön értesülhetünk a 08-09 premier liga sorsolásról

Az Arsenal pont com szerint Nagy-Brittania idözóna szerint délelött 10 órára szeretnék bejelenteni a találkozókat.[Magyar idözóna szerint 11 óra]
A hétföi bejelentést követöen még változhatnak a találkozók idöpontjai.
Hivatalos bejelentést júliusban fognak napvilágott látni.

Emellett júliusban fogják bejelenteni a Bajnokok ligája selejtezökörben a fötáblára való kerülését


További hirek

Adebayor új szerzödést irt alá az Ágyúsoknál

A The Sun lapértesülése szerint Adebayor 80 ezer fontos fizetésemelésért maradna jelenlegi klubjánál az Arsenalnál.

A togói játékmestert az Ac Milan szerette volna megszerezni a nyár folyamán.

Adebayor megnyugtatta az Arsenal hiveit:

"Az én jövöm az Arsenalnál soha sem volt kétséges, a rajongókat szeretném megnyugtatni,hogy még sokáig itt leszek"-tette az i-re a pontot Adebayor

"Az ügynököm találkozott az edzövel,Arséne Wengerrel,hogy megtárgyaljanak egy új szerzödést, és boldog vagyok ,mert jól haladnak a dolgok,úgyhogy a szurkolók is  nyugodtak lehetnek"


Köszönjük Adebayor!

Gervinho:"Az Arsenal engem akar"

Gervinho tavaly csatlakozott a La Manshoz a Bereventöl, egy olyan klubhoz, amely 2001 és 2006 év között szoros együttmüködésben volt az Arsenalal.

Az elefántcsontparti játékos azónban remekül fejlödött,és a szakmai legjobbai között van.

"Mikor a La Manshoz szerzödtem, senki sem ismert, nagyon keményem küzdöttem,hogy az elsöszámu csapatban játszhassak"

"Ma már egy kicsit ismertebb vagyok Európában.Arsenal me is kereste az ügynökömet.Az Arsenal egy nagy csapat, és tisztán látszik , hogy engem akar.Azonban Henry Legarda, a Le Mans elnöke nemet mondott nekik"

"A klubom minden érdeklödést elutasit,köztük az Arsenalét is, mivel nem akarják hogy elmenjek.A szerzödésem 2010-ig szól,és úgy nézki,hogy eszt megekarják hosszabitani"

"Tudom hogy Wenger szeret fiatal és ismeretlen játékost igazolni,de én szeretnék még a jelenlegi klubomnál maradni , hogy mégtovább fejlödjek addig,amig egy nagy csapathoz kerülök
"-mondta Gervinho

Ez a cikk a Skysport.com látható !

Források :Arsenal Fan Site! és Fc Arsenal.hu


Címkék: premier ! liga sorsolás hétfön

A bejegyzés trackback címe:

https://korunklegszebbfocija.blog.hu/api/trackback/id/tr68519905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása