Gilberto Silva a Panathinaikosban

 2008.07.26. 18:03

Gilberto Silva elhagyta az Arsenalt ,mivel a jövöjét bizonytalanná érezte az Ágyusoknál.Arséne Wenger épiti a jövö Arsenalját ezért kevesebb játéklehetöséget biztositott volna Gilbertonak a 2008-09 évi bajnokiján,ezért ugy döntött hogy távozik.

Gilberto gyönyörü hat évet töltött el az Ágyusonál, és számtalan trófeákkal büszkélkedhet,Arséne Wenger igy emlékezet meg róla {Ezt a cikket a Gilberto Wikipédian találtam}

" Ha soha nem adod fel, akkor mindig van esély, erre ez a Világbajnok nagyszerü példát ad. Csak megkell néznünk hol volt Gilberto, amikor visszakaptuk a labdát és hol volt, amikor megszerezte a gólját.Emlékezünk erre a srácra,aki megnyert mindent "

Gilberto Silva trófeái:))

  • Világbajnok 2002 {Braziliával}
  • FIFA Konföderácios kupa 2005
  • Copa America 2007
  • Seria B bajnoka 1997{America-MG}
  • A Minas Gerais State League Bajnoka 2000 {Atlético MG}
  • FA Community Shield 2002-2004 {Arsenalal}
  • FA Kupa 2003-2005
  • FA Premier League gyöztes 2004
  • Emirates Kupa 2007
  • Amsterdam Tournament 2007

Gilberto mesés karriert futott be az Arsenálnál, és ami legfontosabb hogy hü maradt szeretett klubjához az Arsenálhoz,nem úgy mint Viera,Ashley Cole,Hleb,és még sorolhatnán.Ezért is tartom őt az Arsenal legnagyobb játékosai közt,és a kedvenc játékosom is egyben.Gilberto óriási szerepet válalt a 2003-04 szezonban mikor veretlenül nyerék meg a Premier Leaguet,és akkor még nem beszéltem a 2006-07 idényröl mikor csapatkapitányként remekül helyetesitette Thierry Henryt mikor sérülésekkel szenvedett, és rengeteg pontot szerzett az Arsenalnak. Még pontosabban fogalmazva összesen 11 találattal büszkélkedhetett,evvel második lett a házigólövök listáján.Kicsi G-t ekkor megválasztották a szurkólok és futbalszakik legjobb Arzenalos és Premier League játékossá, megérdemelten.A "láthatatlan falnak becézett játékost" Fair play dijal is kitüntetheték volna, mivel az Arsenal pályafutása során kétszer is elöfordult hogy egymás követö 45 mérközésen nem kapott sárga lapott.Gilberto mikor az Arsenalhoz szerzödött Wenger igy nyilatkozott róla- " Azt szeretem benne,ahogy leegyszerűsiti a dolgokat "Nem hiába kapta meg a csapatkitányi karszalagott az Arsenalban, és a Brazil válogatottban.Óriási tisztelöje vagyok e-remek futbalistának és nagyon fog hiányozni az ö távoléte,még annak ellenére is hogy lassan már veteráni korban van a brazil légios, legalábbis a futballiparban.

Nincs az a potólhatatlan játékos akit ne tudnának potolni,de ez a Gilberto esetében kivételnek számit,mert Gilberto maga az Arsenal, a múlt,a jelen és a jövö,és nem utolsó sorban a dicsöség.

Sok sikert Gilbertó,és köszönet az eltölött évekért és a kupákért!:))

Gilberto trófeákat kiván az Arsenalnak


" Az ágyusok már 3 éve nem emelhettek a magasba egyetlen trófeát sem, és reméli, hogy ez idén nem igy lesz

"Egyetlen dolog kell az Arsenalnak a következö évekbeli sikerekhez, mégpedig az elsö trófeák elhóditása. "- vélte Gilberto Silva

Forrás:Fc-Arsenal.hu :D)

Gilberto szomorú, hogy elment az Arsenal csapatátol 

" Egy kicsit hiányzik az Arsenal. Sok-sok embert kedvelek, és az ott töltött évekért,csodálatos volt, de a csapattól azért igazoltam el,mert a kezdöbe valoszinüleg nem kerültem volna be. De Jó visszagondolni az azelötti évekre, amikor nagy szerepet játszodtam fontos mérközéseken. "

" Wenger elmondta nekem, hogy ö nem tart vissza, hogyha menni szeretnék,és én tudtam hogy valójában mit is jelent ez az egész "

"Amikor megkaptam az ajánlatott a Panathinaikosztól, akkor úgy éreztem most mennem kell, három évet irtam alá és az Arsenalhoz 1 évig volt szerzödésem, és végül az eligazolásnál döntöttem "-vélte a kiváló futballista,Gilberto Silva.

Ezt a cikket a hirkombány oldalán,a The Untouchables.atv.hun található! Thanx!:))

Címkék: silva gilberto

A bejegyzés trackback címe:

https://korunklegszebbfocija.blog.hu/api/trackback/id/tr44586829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása