Az Arsenal fiatal csatára remek döntésnek minösitette,hogy annak idején nem a Chelse-hez szerzödött.Aszt állitja,a fejlödése és a klubszimpátiája szempontjábol is remek döntést hozott


Walcott 5 millió fontért szerzödtette Arsene Wenger együttese, de az esetleges jó szereplése esetén 12 millió-ra felszökhet a támadó ára.A válogatott játékos Londonban költözése óriási lutri volt az angól szaksajtó szerint,mivel még nem bizonyitott eleget adigi csapataiban,de az élet Wengert igazolta.

Az ifjú tehetcséget ennek elénére ie beválasztották a 2006 angol válogatottba.
A csatár lassan de biztosan megalapozta a jövöjét az Arsenalban,aki  legutobbi nyilatkozattal rukkolt elö a sajtóban.

"Én vagyok az a gyerek,akivel gyorsan történtek az események,hogy nem is volt idöm felfogni a dolgokat-mondta Walcott

"Már hivott engem a Chelsea,mikor a Liverpoolba labdaszedöként a Stamford Bridgen volt jelenésünk, de utolag hálát addok az égnek, hogy nem igazoltam a kékekhez.Akkor jól döntöttem,amikor elfogadtam Southamptom ajánlatát,mely fitalon  olyan családias klubhoz kerültem, ahol játéklehetöséghez juthattam. Ha nem megyek el hozzájuk, biztos vagyok benne, hogy jelenleg nem itt tartanék"

Forrás:pepsifoci.hu


Fabregas szerzödését meghosszabitotta az Arsenal

A the Sunnak aszt nyilatkozta  Fabregas hogy maradni szeretne a jelenlegi klubjánál az Arsenalnál ,és jövöre megszeretné nyerni  a bajnokságot.

"Maradok az Arsenalban.Az edzöm megkérdezte és aszt mondtam tljesen bizzok benne.Szeretném megnyerni a premier League-t,és én aza tipikus játékos vagyok(Face to Face),aki küzd azért,hogy megszerezzem valamit addig amig megnem szerzi,"-vélte Fabregas az Arsenal kiválosága.

Pepsi foci hir szerint Fabrgasnak nagyon megemelkedett a pulzusa, mikor megemelték a fizetését a szerzödés hosszabitásakor.

A játékos annak ellenére bólinthat rá az új feltételekre,hogy mégcsak két év telt el a 2006 kötött nyolcéves szerzödéséböl,de az Arsenal olyan nagymértékben volt elégedett a középpályásal hogy az EB elött tető alá hozták a fizetésemeléssel járó megállapodást.
Az új kontrantusal értelmében az eddig 60 ezer helyett 100 ezer fontos heti fizetéssel garantálnának a spanyolnak

"Fiatal és boldog vagyok a csapatnál,nem igazolok nagyobb klubba, hiszem tudom az Arsenal a legnagyobb! Wenger, olyan nekem a pályán, mint az édesapám.Annak elennére, hogy Flamini eligazol,én mindenképpen maradni akarok az Arsenalnál

Wenger cikk arsenalhungary.hu/news.php


Forrás:fc-arsenal.hu

Címkék: a nemet walcott mondott cselszkijnek

A bejegyzés trackback címe:

https://korunklegszebbfocija.blog.hu/api/trackback/id/tr41497992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása